High C

 
High C eller Knut som han kallas till vardags är en val född 2008 e.Carland ue. Cortez. Honom får ni läsa mycket om här i bloggen!
Knut köpte vi i december 2012 efter att jag hade provridit honom under min praktik hos vår tränare. Det var inte kärlek vid första ögonkastet när jag fick sy på honom där i ridhuset, tanig och med en vinterpäls liknande en björn! Det var inte förens under andra eller tredje ridpasset som jag kännde - "honom vill jag ha!" Något jag aldig ångrat.
Vi tävlingsdebuterade i mars 2013 och har sedan dess ridit klasser upp till 110 cm. Störst fokus har legat på träning då vi jobbar långsiktigt.
Knut är en väldigt mysig och personlig häst som hela tiden tigger efter uppmärksamhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0